مقاله پیش بینی روزانه انرژی الکتریکی تحویلی به شرکت توزیع نیروی برق با استفاده ازروشهای هوشمند

برای دانلود این فایل اینجا کلیک کنید

  مقاله پیش بینی روزانه انرژی الکتریکی تحویلی به شرکت توزیع نیروی برق با استفاده ازروشهای هوشمند دارای 4 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله پیش بینی روزانه انرژی الکتریکی تحویلی به شرکت توزیع نیروی برق با استفاده ازروشهای هوشمند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله پیش بینی روزانه انرژی الکتریکی تحویلی به شرکت توزیع نیروی برق با استفاده ازروشهای هوشمند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله پیش بینی روزانه انرژی الکتریکی تحویلی به شرکت توزیع نیروی برق با استفاده ازروشهای هوشمند :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: اولین همایش ملی رویکردهای نوین در مهندسی کامپیوتر و بازیابی اطلاعات
تعداد صفحات: 4
نویسنده(ها):
احسان مشتاق – مربی دانشگاه ازاداسلامی علوم تحقیقات سمنان
فرزین یغمایی – استادیاردانشگاه سمنان
محمدکریم سهرابی – استادیاردانشگاه ازاداسلامی سمنان

چکیده:
دراین مقاله ضمن ارایه مدلی کاراونزدیک به واقعیت جهت پیش بینی کوتاه مدت بارالکتریکی با استفاده ازچهارشبکه عصبی مستقل ازهم برای چهاردسته ازروزهای سال شامل روزهای عادی روزهای تعطیل روزهای پنجشنبه غیرتعطیل روزهای شبنه تعطیل ارایه شدها ست جهت پیش بینی بردارهایی باتوجه به هریک ازدسته روزها و بیشینه دمای متناظر با آن روز استفاده شده است حساسیت بارالکتریکی نسبت به عامل دما انالیز شده و بصورت ضریب همبستگی ارایه گردیده است ورودیهای مدل ارایه شده درجه حرارت و میزان انرژی الکتریکی مصرف شده متناظر با آن دما درروز است و همچنین دمای هوای پیش بینی شده روز موردنظر توسط هواشناسی که قرار است برای آن روز میزان انرژی الکتریکی موردنیاز را پیش بینی کنیم می باشد این مدل توانایی پیش بینی هرروز ازسال باتوجه به نوع روز و داده های مشابه آن روز که ازسال قبل استخراج شده است را نسبت به عامل درجه حرارت دارد پس ازانجام پیش بینی اولیه توسط مدل شبکه عصبی چندلایه براساس دمای داده شده با استفاده ازشبکه عصبی اموزش داده شده میزان انرژی الکتریکی موردنیاز را محاسبه می کند

برای دانلود این فایل اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی کمی و کیفی و مدیریت پسماندهای صنعتی خطرناک در شهرکهای صنعتی (مطالعه موردی شهرک صنعتی سمنان)

برای دانلود این فایل اینجا کلیک کنید

  مقاله بررسی کمی و کیفی و مدیریت پسماندهای صنعتی خطرناک در شهرکهای صنعتی (مطالعه موردی شهرک صنعتی سمنان) دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی کمی و کیفی و مدیریت پسماندهای صنعتی خطرناک در شهرکهای صنعتی (مطالعه موردی شهرک صنعتی سمنان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی کمی و کیفی و مدیریت پسماندهای صنعتی خطرناک در شهرکهای صنعتی (مطالعه موردی شهرک صنعتی سمنان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی کمی و کیفی و مدیریت پسماندهای صنعتی خطرناک در شهرکهای صنعتی (مطالعه موردی شهرک صنعتی سمنان) :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: هفتمین همایش ملی و نمایشگاه تخصصی مهندسی محیط زیست
تعداد صفحات: 9
نویسنده(ها):
سعید مردان – مدیر دفتر محیط زیست سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران؛

چکیده:
امروزه یکی از معضلات زیست محیطی، تولید مقادیر قابل توجهی پسماندهای صنعتی است که درصد قابل ملاحظه ای از آن را پسماندهای خطرناک تشکیل می دهد و لذا مدیریت صحیح این مواد از اهمیت خاصی برخوردار است. در این مقاله نوع و کمیت پسماندهای صنعتی خطرناک تولیدی در شهرک صنعتی سمنان با مطالعات میدانی بررسی شده و بر این اساس روش مدیریت این پسماندها در شهرک مذکور ارائه شده است. طبق بررسی های انجام شده، در مجموع 44 نوع پسماند در شهرک صنعتی سمنان تولید می گردد که از این پسماندها، 14 نوع آن شامل پسماندهای صنعتی خطرناک می باشد. پسماندهای صنعتی خطرناک شناسایی شده در این شهرک که از طریق بازیافت امکان به حداقل رساندن آنها وجود دارد شامل روغن های مستعمل، انواع حلالهای مصرف شده ، انواع لجن های شیمیایی و اسید سولفوریک مصرف شده می باشد. در این مطالعه مهمترین ملاحظات زیست محیطی و ایمنی که به استناد ماده 7 قانون مدیریت پسماند، در مرحله نگهداری پسماند ها میبایستی توسط واحدهای صنعتی رعایت گردد، ارائه شده و در انتها، راهکارهای مدیریت و دفع پسماندهای صنعتی خطرناک بیان شده است

برای دانلود این فایل اینجا کلیک کنید

مقاله حسابداری در بیمارستانها

برای دانلود این فایل اینجا کلیک کنید

  مقاله حسابداری در بیمارستانها دارای 36 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله حسابداری در بیمارستانها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله حسابداری در بیمارستانها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله حسابداری در بیمارستانها :

حسابداری در بیمارستانها

سیستم ترخیص و هزینه یابی بیمار
در این سیستم سعی شده است تا وضعیت موجود سیستمهای ترخیص و هزینه یابی در بیمارستانهای سازمان تامین اجتماعی بررسی شود. و با قرار گرفتن در متن کار این واحد، امکان سنجی لازم بعمل آید تا سیستمی بهینه با کارآئی و توانایی های بالا ارائه گردد. در سیستم موجود بیمارستانهای تامین اجتماعی واحدی به نام حسابداری وجود دارد که در آن عملیات حسابداری یبمارستان، حسابداری بیماران، حسابداری پزشکان و عملیات ترخیص انجام می گیرد. به دلیل تفکیک کردن سیستمها در طرح جامع بیمارستانی در این مقوله فقط وضعیت موجود واحد ترخیص و هزینه یابی بیماران بررسی شده است.

اهداف سازمان و سیستم
هدف از ایجاد سیستم ترخیص و هزینه یابی بیماران کاهش عملیات دستی و نیز سرعت بخشیدن در کار است. آخرین مرحله از سرویس دهی به بیمار در بخش ترخیص صورت می گیرد. واحد حسابداری واحدی است که علمیاتی چون،‌ حسابداری بیمارستان، حسابداری پزشکان، حسابداری بیماران و ترخیص و هزینه یابی در آن صورت میگیرد. به طور خلاصه در این

سیستم برای بیماران برگه ای که حاوی اطلاعات هویتی آنهاست صادر می شود و ضمیمه پرونده می گردد. هدف کلی و نهایی این سیستم صدور برگه صورت حساب خدمات درمانی بیمار است. این واحد از تمام واحدهای دیگر بیمارستان اطلاعات می گیرد. صحت اطلاعات را مسئول ترخیص تایید می نماید. سپس با اعمال قانونها و تعرفه های درمانی و نیز محاسبات کامپیوتری هزینه نهایی درمان و سهم سازمان و سهم بیمار محاسبه می شود. استفاده از این سیستم همچنین در ارائه اطلاعات مدیریتی، مثل تعداد افراد ترخیص شده در بازه های زمانی مختلف بسیار مفید است.

وظایف اصلی سیستم
از وظایف کلی که در چهار چوب کار این واحد مشخص شده،‌ت رخیص و هزینه یابی بیمار است. در واقع ترخیص بیماران یک نوع چک کردن پرونده بیمار است، ‌برای اطمینان از برداشتن برگه ترخیص از طرف پزشک و یا داشتن شرح عمل و غیره. در این واحد برگه ای کامپیوتری تحت عنوان بگره ترخیص صادر می شود که حاوی اطلاعاتی است که بیمار در بدو ورود به بیمارستان ارائه داده و نیز اطلاعاتی از بخشهای بستری بیمار و در انتها اطلاعاتی مربوط به وضعیت نهایی و تشخیص نهایی پزشک می باشد که تحت فرمی به نامه برگه ترخیص ایجاد می شود.این برگه در پرونده بیمار قرا رمیگیرد. سپس برگه صورت حساب برای بیمار صادر می شود تا هزینه های او به تفکیک و به صورت جزئی مشخص شود و در نهایت جمع کل هزینه ها، ‌سهم سازمان و سهم بیمار مشخص میگردد. از وظایف دیگر این واحد گرفتن آمار از بیماران مرخص شده و نیز پرنمودن فرم بایگانی اطلاعات بیمار است.
صدور صورتحساب بیمار در اسرع وقت از طریق دریافت شماره پرونده

گزارش دقیق از وضعیت هزینه بیمار در هر لحظه
آمار حسابهای رادیولوژی، آزمایشگاه،‌ داروخانه،‌ وسایل مصرفی، فیزیوتراپی، کبالت تراپی و … در یک محدود زمانی
آمار بیماران ترخیص شده بیمه ای یا قراردادی به تفکیک نوع بیمه و قرارداد مربوطه
ایجاد قراردادهای جدید و تعریف هزینه های آنها

صدور صورتحساب بیماران قراردادی و بیمه ای براساس قرارداد آنها
آمار کلی بیماران
آمار پیش پرداخت های بیماران در یک محدوده زمانی
نگهداری تخفیفات اعطائی مدیریت بیمارستان و یا هریک از پزشکان به صورت حساب بیماران

امور حسابداری :

حسابداری بیمارستان وظیفه اصلی دریافت وجه را بر اساس تعرفه های مصوب دولت به عهده دارد. روال مراجعه بیماران به حسابداری از این قرار است:

1- برای مراجعین اورژانس ، هم مراحل اولیه درمان ، بدون مراجعه به حسابداری ، انجام می شود سپس در هنگام خروج، بیمار برای تسویه حساب به حسابداری مراجعه می کند.

2- مراجعین تصادفی ( مجروحین تصادف ها ) درهنگام ورود به بیمارستان ، بدون هیچگونه پرداخت وجهی پذیرش می شوند. این افراد در مدت اقامت دربیمارستان باید گزارشی از مراجع ذیصلاح ارائه دهند که وقوع تصادف را تأیید کند .

3- مراجعین برای بستری شدن در بیمارستان ، ابتدا باید دفترچه بیمه خود را به حسابداری ارائه دهند. این دفترچه به منظور انجام امور بیمه، تا زمان تأیید کارشناس بیمه، نزد حسابداری بیمارستان باقی می ماند.

4- سایر مراجعه کنندگان که برای استفاده از خدمات واحدهای دیگر ( مانند ام آر آی ) به بیمارستان مراجعه می کنند، توسط واحد مورد نظر، برای پرداخت وجه به حسابداری راهنمایی می شوند.

به این نکات توجه فرمایید :

1- هنگام مراجعه به بیمارستان ، حتماً دفترچه بیمه به همراه داشته باشید. درصورتی که تحت پوشش بیمه نیستید، به مددکاری بیمارستان مراجعه فرمایید تا راهنمائی های لازم به شما ارائه شود.

2- درهنگام پرداخت وجه حتماً رسید مهردار صندوق را از صندوقدار دریافت فرمایید.

3- هنگام ترخیص بیمار از بیمارستان ، صورتحساب مهر شده را نیز دریافت فرمایید .

4- استرداد اضافه دریافتی ، طبق بخشنامه ریاست دانشگاه فقط به بیمار و یا بستگان درجه یک بیمار ( با کارت شناسایی معتبر ) امکان پذیر است.
امروزه با صنعتی‌شدن جهان علم حسابداری نیز اهمیت خاصی پیدا می‌کند چرا که بالا بردن توان حسابداری از حالت سنتی و نیمه سنتی به نوع سازمان یافته کلاسیک لازم و ضروریست حسابداری در بیمارستان از جهات مختلف هم برای بخش خصوصی (بیمارستان‌های خصوصی) و هم بخش دولتی از جهت ایجاد درآمد و رفاه اجتماعی (بیمارستان‌های دولتی) مهم است. استفاده از حسابداران مجرب و متخصص و کارآمد در بیمارستان ها می‌تواند تأثیر مهمی در هماهنگی بین پرداخت ها و دریافت‌ها و اطلاع کافی و لازم در مورد تمامی درآمدها و مخارج بیمارستان برای مدیریت کلان و میزان رضایت‌مندی بیماران از چگونگی انجام مراحل حسابداری داشته باشد.

در پایان از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه استاد گرانقدر در جهت اعتلاء و بالا بردن توان علم حسابداری دانشجویان کمال تشکر و امتنان را می‌نمایم و از خداوند بزرگ توفیقات روزافزون را مسعلت می‌نمایم.
شرح مختصری از فرآیند تولیدی یا خدماتی
1 ـ تهیه لیست حقوق جهت پرداختهای پرسنل
2 ـ تنظیم اسناد پرداختی
3 ـ ارائه کسورات پرسنلی و شامل بیمه و بازنشستگی و ;
4 ـ ثبت و نگهداری صورتحسابهای ارسالی به مؤسسات طرف قرارداد و پی گیری کسورات اعمال شده.
نمونه وظائف و مسئولیتها:

ثبت اقلام از روی برگه‌های محاسباتی در دفتر صدور برگه و انتقال آنها به دفاتر روزنامه، معین، اعتبارات و تعهدات و دفتر کل.
ـ تهیه و تنظیم لیست حقوق و اعلامیه بانکی، چک، برگه‌های محاسباتی و کنترل حسابهای مربوطه به منظور رفع اختلاف

ـ رسیدگی به پیش پرداخت‌ها و علی الحسابها و اسناد و مدارک مربوطه از نظر رعایت و اجرای قوانین و مقررات مالی
ـ انجام امور مربوطه به تشخیص و تعیین سرفصل حساب، تهیه تراز عملیات، تهیه و تنظیم حساب ماهانه در موعد مقرر و امضای آنها.
ـ راهنمایی و کنترل کار حسابداران و تقسیم کار بین آنها و بررسی صورتحسابهای تنظیم شده ;;;;;;
اطلاعات مربوط به تنظیم و رسیدگی به اسناد مالی
24 – کارانه (نظام نوین اداره امور بیمارستانها)
مقدمه:

“پرداختن بموقع کارانه پزشکان شاغل در طرح نظام نوین اداره امور بیمارستانها و همچنین حق مشارکت کارکنان، ضمن حفظ جادبه لازم موجب ارتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات درمانی به مراجعین می شود” این جمله بخش از نامه 13741/ق – 23/5/87 ریاست محترم دانشگاه به تمامی بیمارستانها و شبکه های بهداشتی درمانی است.
انتظار می رود با اطلاع رسانی از ” انواع کنترل ها و مطابقتها” یی که ناظرین اسناد می نمایند، روسای محترم حسابداری بیمارستانها (شبکه ها) و همچنین تنظیم کنندگان محترم اسناد کارانه، با دقت نظر لازم مانع از “به تاخیر افتادن پرداخت کارانه” شوند.

محل تامین اعتبار اسناد : اعتبارات درآمدهای درمانی بیمارستان/شبکه
مدارک ضمیمه تایید کنندگان ملاحظات
1- فرم نماینده خدمات بالینی تنظیم کننده / رئیس حسابداری / مدیر بیمارستان (شبکه) / اداره درآمد
2- فرم نماینده خدمات سرپایی تنظیم کننده / رئیس حسابداری / مدیر بیمارستان (شبکه) / اداره درآمد
3- فرم نماینده خدمات پاراکلینیکی تنظیم کننده / رئیس حسابداری / مدیر بیمارستان (شبکه)

4- لیست نهایی حق الزحمه پزشکان تنظیم کننده / رئیس حسابداری / مدیر بیمارستان (شبکه) / نماینده مجری کارانه (مهر و امضاء) / بانک عامل
5- فرم های شماره 1، 2 و 3 مربوط به حق مشارکت کارکنان واحدها تنظیم کننده / رئیس حسابداری / مدیر بیمارستان (شبکه) / نماینده مجری کارانه (مهر و امضاء)
6- لیست پرداخت حق مشارکت کارکنان تنظیم کننده / رئیس حسابداری / مدیر بیمارستان (شبکه) / نماینده مجری کارانه (مهر و امضاء) / بانک عامل
7- فرم نماینده کسورات سازمانهای بیمه گر تنظیم کننده / رئیس حسابداری / مدیر بیمارستان (شبکه) / اداره درآمد

8- فرم شماره 3 (لیست درآمد و هزینه بیمارستان) تنظیم کننده / رئیس حسابداری / مدیر بیمارستان (شبکه) / نماینده مجری کارانه (مهر و امضاء) / اداره درآمد
9- فیش مالیات ماشین شده با مهر و امضاء بانک (واریز به حساب سیبا مطابق اطلاعیه اداره کل امور مالیاتی استان خراسان رضوی)

ملاحظات :
مراجعه به بخش کنترلهای عمومی اسناد توصیه می شود.
گردش کار :
1 کنترل و اماده نمودن مستندات کارانه بر اساس فهرست کنترلهای لازم (مطابق جدول زیر) در واحد، حداکثر ظرف مدت یک ماه بعد بمنظور کاهش زمان رسیدگی و واخواهی های احتمالی (حتی در صورت عدم وجود اعتبار لزام جهت پرداخت).
2 ارائه اسناد به اداره درآمد ، بمنظور حصول اطمینان از تطابق اطلاعات ارسالی با مجموع درآمدهای نقدی (فرانشیز و دریافتی از بیماران آزاد) و غیر نقدی (بیمه ها، تقبل هزینه توسط نیکوکاران و 😉 .

3 ارائه مستندات کارانه به حسابدار کارشناس نظام نوین (با هماهنگی قبلی) بمنظور کنترل با ضوابط طرح
4 ارائه یک نسخه اضافه به مجری کارانه (از سوابق مستندات بندهای 1 تا 8

فهرست کنترلهای مربوط به اسناد کارانه
ردیف موارد کنترلی

1 اطمینان از معتبر بودن قرارداد کارانه پزشکان متخصص و عمومی مندرج در “لیست نهایی کارکرد پزشک”
2 اطمینان از ارتباط استخدامی پزشک متخصص و عمومی (رسمی / پیمانی / طرحی / ضریب K / قراردادی) مندرج در “لیست نهایی کارکرد پزشک”
3 مطابقت جمع مبلغ کارکرد پزشک در “لیست نهایی کارکرد پزشک” با جمع مبلغ ستون مانده در “نماینده بالینی – محاسبه ارزش خدمات ارائه شده”
4 مطابقت مبلغ جمع ریالی در “لیست نماینده سرپایی” با “لیست پرداخت پزشکان” به تفکیک نوع خدمت

5 مطابقت جمع ستون حق مشارکت کارکنان در ” لیست پرداخت کارکنان” با مبلغ حق مشارکت کارکنان در “فرم شماره 1- خلاصه محاسبه حق مشارکت کارکنان غیر پزشک”
6 مطابقت جمع ستون کارکرد پزشک در “لیست نهایی کارکرد پزشک” با جمع کل “فرم شماره 1 – خلاصه محاسبه حق مشارکت کارکنان غیر پزشک
7 مطابقت جمع مبالغ “فرمهای مختلف پاراکلینیک” با “لیست پرداخت پزشکان” و فرم شماره 1 – نماینده سرپایی و بالینی
8 مطابقت جمع کل امتیازات، ارزش ریالی و مبلغ حق مشارکت در ” فرم شماره 2 – صورتجلسه تعیین سهم حق مشارکت ” با همان مبالغ در ” فرم شماره 1- خلاصه محاسبه حق مشارکت کارکنان غیر پزشک”

9 مطابقت ارزش ریالی هر واحد در”فرم شماره 2 – صورتجلسه تعیین سهم حق مشارکت” با ستون سهمیه ریالی و مقدار K ریالی هر فرد در “فرم تعیین سهمیه حق مشارکت”
10 مطابقت جمع امتیازات در “فرم تعیین سهم حق مشارکت” با مبالغ قابل پرداخت در “فرم نماینده فرمهای ارزشیابی کارکنان”
11 مطابقت ستون های جمع “فرم نماینده ارزشیابی کارکنان” با جمع ستونهای ” لیست پرداخت حق مشارکت کارکنان”
12 مطابقت جمع ستون پزشک، ماما و پزشک، ماما در “فرم ریز کارکرد ماما” با ستونهای مربوطه در “فرم نماینده بالینی” و ” لیست پرداخت پزشکان مربوطه و ماما ها” به تفکیک
13 مطابقت “فرم ارزشیابی کارکنان ماما” با “لیست پرداخت پرسنل ماما”

14 مطابقت “لیست پرداخت پرسنل ماما” با جمع کل کارکرد ماما در “لیست پرداختی پزشکان”
15 مطابقت جمع کسورات به تفکیک خدمت در “لیست نماینده کسورات سازمانهای بیمه گر” با “لیست کسورات مربوط به کارکرد پزشکان از مجموع خدمات بستری”
16 کنترل موردی ( Random ) برخی از پرونده های بیماران بستری و سرپایی با “لیست نماینده بالینی” ، “لیست پرداخت کارکنان” و “گزارش ریز کارکرد پزشکان” در سیستم کارانه بیمارستان

17 مطابقت “لیست بانک” با “فایل txt پرداخت بانک” (بصورت موردی ( Random ) در مورد چند نفر )
18 کنترل جهت حصول اطمینان از عدم تکرار اسامی در “لیست پرداخت کارکنان” و “لیست پرداخت پزشکان” – در صورت تکرار اسامی ارائه صورتجلسه با امضاء مجری کارانه بیمارستان، رئیس حسابداری، مدیر/رئیس بیمارستان مبنی بر از قلم افتادگی یا معوق شدن پرداخت کارانه در ماه مورد نظر
19 کنترل فرم ارزشیابی خدمات بالینی (فرم 24 )

نرم افزار حسابدار بیمارستان
سیستم جامع بالینی ‌‏‌‏TEBSOFTبا پیشرفته ترین تکنیک های برنامه نویسی در زمینه ذخیره و بازیابی اطلاعات طراحی شده است و درکنار زیر سیستم های کارگزینی , صدور حکم , حقوق و دستمزد , انبار , اموال , سیستم مدیریت پرونده پزشکان و سیستم نـگهـداری و کنترل شناسنامه دستگاههای پزشکی, بسته نرم‌افزاری جامع بیمارستانیTEBSOFT را تشکیل داده اند . در ذیل به معرفی خلاصه‌ای از قابلیتهای این سیستم می‌پردازیم .

برای دانلود این فایل اینجا کلیک کنید

بررسی تاثیر عوامل محیطی رستوران بر زمان انتظار درک شده توسط مشتریان

برای دانلود این فایل اینجا کلیک کنید

 بررسی تاثیر عوامل محیطی رستوران بر زمان انتظار درک شده توسط مشتریان دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر عوامل محیطی رستوران بر زمان انتظار درک شده توسط مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر عوامل محیطی رستوران بر زمان انتظار درک شده توسط مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر عوامل محیطی رستوران بر زمان انتظار درک شده توسط مشتریان :

سال انتشار : 1395

نام کنفرانس یا همایش : دومین کنفرانس بین المللی کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری

تعداد صفحات : 7

چکیده مقاله:

محققان بیان می کنند که انتظار برای دریافت خدمات، یک تجربه اجتناب ناپذیر برای مشتریان به خصوص در رستوران ها می باشد. لذا، با بهبود شرایط محیطی که موجب داشتن تجربیات بهتر برای مشتری می شود، مانند عوامل فیزیکی، رفتار کارکنان و کنترل جمعیت موجود در رستوران، می توان تاثیرات منفی انتظار را در نظر مشتری کاهش داد و شرایط انتظار را بهبود ببخشید. هدف اصلی پژوهش حاضر بررسی تاثیر عوامل محیطی موجود در رستوران ها مانند عوامل فیزیکی، عامل کارکنان و عامل جمعیت درک شده بر رمان انتظار درک شده توسط مشتریان می باشد. بدین منظور در این پژوهش 400 نفر از مشتریان رستوران های تهدیگ در شهر تهران در ساعات شلوغی مورد مطالعه قرار گرفتند. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از مدل معادلات ساختاری و با کمک نرم افزار لیزرل انجام شد. نتایج یافته ها نشان داده اند که علاوه بر تاثیر منفی عوامل محیطی رستوران بر زمان انتظار درک شده، جمعیت درک شده مشتریان تاثیر مستقیمی بر زمان انتظار درک شده دارند، اما عوامل فیزیکی و عامل کارکنان زمان انتظار درک شده مشتریان را کاهش می دهند.

برای دانلود این فایل اینجا کلیک کنید

ارزیابی آلودگی هوای پالایشگاه نفت و شناسایی نواحی بحران

برای دانلود این فایل اینجا کلیک کنید

 ارزیابی آلودگی هوای پالایشگاه نفت و شناسایی نواحی بحران دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی آلودگی هوای پالایشگاه نفت و شناسایی نواحی بحران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی آلودگی هوای پالایشگاه نفت و شناسایی نواحی بحران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی آلودگی هوای پالایشگاه نفت و شناسایی نواحی بحران :

سال انتشار : 1394

نام کنفرانس یا همایش : دومین همایش یافته های نوین در محیط زیست و اکوسیستم های کشاورزی

تعداد صفحات : 13

چکیده مقاله:

صنایع نفت، از جمله فعالیت پالایشگاه و فرآورده های آن، نقش بزرگی در آلودگی هوای یک منطقه دارد. میزان ظرفیت تنوع محصولات، کیفیت و کمیت تجهیزات پالایشی، رعایت اصول زیست محیطی و….. در میزان آلودگی ایجاد شده در هر مجتع پالایشی تأثیرگذار می باشد. در این تحقیق مدل توزیع آلاینده ها برای یک آلایشگاه مورد تحلیل قرار گرفته است. اطلاعات جمع آوری شده که مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفه اند، با استفاده از نرم افرار SCREEN3 پراکنش آلایند ها هوا حاصل از دودکشهای واحد عملیاتی 01 مربوط به کوره های واحد تقطیر و خلاء در پالایشگاه و محیط پیرامون آن مورد تحلیل قرار گرفته است.

برای دانلود این فایل اینجا کلیک کنید

مقاله معرفی و بررسی میزان تأثیر اجزای فرمولاسیون کیک اسفنجی غنی شده با آرد جوانه گندم بدون چربی

برای دانلود این فایل اینجا کلیک کنید

  مقاله معرفی و بررسی میزان تأثیر اجزای فرمولاسیون کیک اسفنجی غنی شده با آرد جوانه گندم بدون چربی دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله معرفی و بررسی میزان تأثیر اجزای فرمولاسیون کیک اسفنجی غنی شده با آرد جوانه گندم بدون چربی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله معرفی و بررسی میزان تأثیر اجزای فرمولاسیون کیک اسفنجی غنی شده با آرد جوانه گندم بدون چربی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله معرفی و بررسی میزان تأثیر اجزای فرمولاسیون کیک اسفنجی غنی شده با آرد جوانه گندم بدون چربی :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: بیست و یکمین کنگره ملی علوم و صنایع غذایی
تعداد صفحات: 6
نویسنده(ها):
سیده شبنم طباطبایی کوشکی – دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
مهران اعلمی – دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
یحیی مقصودلو – دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
امان محمد ضیایی فر – دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان

چکیده:
کیفیت یک کیک به عوامل مختلفی وابسته است. انتخاب مواد تشکیل دهنده و اطلاع از عملکرد آنها اولین قدم برای کیفیت محصول می باشد. میزان و نحوه ی استفاده از مواد اولیه با توجه به نوع کیک متفاوت می باشد. اما به طور کلی نوع مواد اولیه اصلی در تمامی کیک ها مشترک می باشد. از طرفی تقاضا برای مصرف غذاهای فراسودمند از سوی مصرف کنندگان در حال افزایش است. باید توجه داشت که تولید چنین غذاهایی کار جندان آسانی نیست و گاهی ممکن است جنبه های حسی غذا نیز به طور نامطلوبی تغییر یابد. جوانه گندم یک مکمل غذایی پرارزش و سرشار از ویتامین های گروه B و E می باشد اما به دلیل وجود چربی های غیر اشباع زیاد و فعالیت بالای آنزیم لیپاز در جوانه گندم، ماندگاری آن در دمای محیط بسیار کوتاه (چند روز تا چند هفته ) است که این امر یکی دیگر از موارد محدودیت استفاده از جوانه گندم می باشد. به منظور افزایش ماندگاری جوانه گندم می توان آن را به صورت منجمد نگه داشت و یا با حرارت دادن، فعالیت آنزیم لیپاز موجود در آن را متوقف نمود. در اینمقاله به بررسی انواع مواد اولیه اصلی در تهیه کیک و نیز آرد جوانه گندم بدون چربی به عنوان غنی ک ننده در کیک پرداخته شده است. هر یک از این مواد تأثیر متفاوتی در ساختار و بافت کیک می گذارند.

برای دانلود این فایل اینجا کلیک کنید

بررسی رابطه نسبت بدهی با سود سهام پرداختی در شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران

برای دانلود این فایل اینجا کلیک کنید

 بررسی رابطه نسبت بدهی با سود سهام پرداختی در شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه نسبت بدهی با سود سهام پرداختی در شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه نسبت بدهی با سود سهام پرداختی در شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه نسبت بدهی با سود سهام پرداختی در شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران :

سال انتشار : 1394

نام کنفرانس یا همایش : اولین همایش ملی پژوهش های کاربردی حسابداری، مدیریت اقتصاد

تعداد صفحات : 6

چکیده مقاله:

این مطالعه عوامل موثر بر سیاست سود سهام در بورس اوراق بهادار تهران را بررسی میکند. برای رسیدن به اهداف از این مطالعه، در مجموع 100 شرکت ذکر شده در بورس اوراق بهادار تهران انتخاب شدند برای مطالعه متغیرهای پژوهش از روش نمونه گیری استفاده شد. گزارش سالانه صورتهای مالی شرکتها برای سالهای 1388 تا 1392 مورد بررسی قرار گرفت. بررسی اثر نسبت بدهی در شرکت ها، در تصمیم گیری های پرداخت سود سهام شرکتهای فعال در بازار بورس تهران با استفاده از روش تجزیه و تحلیل رگرسیون صورت گرفت. این مطالعه در یافتههای خود مشاهده کرد که رابطه مثبت معنادار بین بدهی شرکت و پرداخت سود سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران وجوددارد.

برای دانلود این فایل اینجا کلیک کنید

مقاله علوم فقهی و آبزیان

برای دانلود این فایل اینجا کلیک کنید

  مقاله علوم فقهی و آبزیان دارای 4 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله علوم فقهی و آبزیان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله علوم فقهی و آبزیان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله علوم فقهی و آبزیان :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: اولین همایش ملی پدافند غیر عامل در علوم دریایی
تعداد صفحات: 4
نویسنده(ها):
سیدمحمدلطیف افسری سکندری – دانشگاه پیام نور واحد بین الملل جزیره قشم
علی قبادپور – دانشگاه پیام نور واحد یاسوج

چکیده:
مسأله مورد مطالعه در این نوشتار تحت عنوان علوم فقهی و آبزیان می باشد که با توجه به مهم بودن موضوع و وجودعینی آن در جامعه، نیاز و بررسی و شناخت چالش های فراروی آن احساس می گردد و از اهداف آن به طور خلاصه این موارد می باشد که عبارتند از: 1 آگاهی و شناخت جامعه نسبت به احکام فقهی در مورد آبزیان دریایی 0 شناخت – – فرصت های سرمایه گذاری در مورد آبزیان دریایی 3 ارائه و ایجاد راهکارهای مفید و کارشناسی شده در جهت رفع – موانع و مشکلات موجود 4 ترغیب و تشویق بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری 5 حفاظت از مرزهای آبی کشور و – – غیره اساس کار به این صورت می باشد که با تلاش و همکاری نهادهای مردمی و دولتی و منطقه ای در جهت پیشرفت خواهد پیوست.پروژه فوق الذکر اقدامات شایسته ای انجام گیرد و در صورت ایجاد شرایط و امکانات به طور قطع به یقین موفقیت شایانی به وقوع

برای دانلود این فایل اینجا کلیک کنید

پرسشنامه مهارتهای ارتباطی بین فردی

برای دانلود این فایل اینجا کلیک کنید

 پرسشنامه مهارتهای ارتباطی بین فردی دارای 2 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پرسشنامه مهارتهای ارتباطی بین فردی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پرسشنامه مهارتهای ارتباطی بین فردی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پرسشنامه مهارتهای ارتباطی بین فردی :

این پرسشنامه دارای 19 سوال بوده و هدف آن سنجش میزان مهارت ارتبطی بین فردی در افراد مختلف است. طیف پاسخگویی آن از نوع لیکرت بوده که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه گردیده است:
گزینه بسیار پایین پایین رضایتبخش خوب بسیار خوب
امتیاز 1 2 3 4 5…….


برای دانلود این فایل اینجا کلیک کنید

مقاله سینتیک

برای دانلود این فایل اینجا کلیک کنید

 مقاله سینتیک دارای 46 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله سینتیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله سینتیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله سینتیک :

برای دانلود این فایل اینجا کلیک کنید