مقاله تاثیرات تصویر نام تجاری بر اعطای خیریه: مطالعه موردی کمیته امداد امام خمینی(ره)

برای دانلود این فایل اینجا کلیک کنید

  مقاله تاثیرات تصویر نام تجاری بر اعطای خیریه: مطالعه موردی کمیته امداد امام خمینی(ره) دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیرات تصویر نام تجاری بر اعطای خیریه: مطالعه موردی کمیته امداد امام خمینی(ره)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیرات تصویر نام تجاری بر اعطای خیریه: مطالعه موردی کمیته امداد امام خمینی(ره)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیرات تصویر نام تجاری بر اعطای خیریه: مطالعه موردی کمیته امداد امام خمینی(ره) :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: کنفرانس بین المللی حسابداری، اقتصاد و مدیریت مالی
تعداد صفحات: 12
نویسنده(ها):
مرضیه کاشانی پور – دانشگاه ازاد اسلامی واحد بوئین زهرا؛ گروه مدیریت بازرگانی ، بوئین زهرا ، ایران
کیومرث سهرابی – دانشگاه ازاد اسلامی واحد بوئین زهرا؛ گروه مدیریت و برنامه ریزی ، بوئین زهرا ، ایران
اصغر عالم تبریز – دانشگاه محیط زیست واحد کرج؛ گروه مدیریت منابع انسانی ، کرج ، ایران

چکیده:
یکی از ابزارهای ارتباطی مهم در مجموعه مدیریت ارتباط با مشتری برند می باشد که یک نام، واژه، علامت، سمبل، طرح و یا ترکیبی از آن هاست که هدفش شناسائی کالاها و خدمات از دیگر رقبا می باشد . همچنین اعمال خیرخواهانه دارای اهمیت فراوانی می باشند، چه از لحاظ کسب شأن اجتماعی و چه از لحاظ ارزش تبلیغاتی. هدف تحقیق حاضر بررسی تاثیر بعد سودمندی، کارایی، عاطفی و پویایی نام تجاری و تغییر در تصویر ذهنی نام تجاری کمیته امداد امام خمینی(ره) بر تمایل افراد بر اعطای خیریه می باشد که از طریق نظر سنجی و پرسشنامه از ساکنین استان قزوین مورد آزمون قرار می گیرد که از نظر هدف، کاربردی و از نظر اجرا پیمایشی است. اعتبار محتوایی آن از طریق ضریب لاوشه مورد بررسی قرار گرفته و برای سنجش پایایی پرسشنامه ها از روش همسانی درونی استفاده شد و به وسیله الفای کرونباخ برای اعتبار صوری مورد سنجش قرار گرفت. در این پژوهش فرضیه ها از طریق مدل یابی معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار AMOS 18،SPSS 16 ، مورد آزمون قرار گرفتند. نتایج نشان داد که تصویر برند مطلوب به افزایش تعداد اعانات می انجامد و یک نام تجاری قدرتمند از ارزش زیادی برخوردار است؛ مولفه هایی مانند وفاداری، آگاهی، پنداشت نسبت به کیفیت، توجه و حمایت می تواند سودمندی یک نام تجاری را حاصل کنند. ایجاد ارتباط عمیق با مردم با بعد احساسی، باعث می گردد که مردم در مواجه با درخواست سازمان های خیریه بدون تردید به این سازمان ها کمک نمایند و بعد کارایی موجب ارتقا بهره وری و افزایش در دریافت اعانه می شود.

برای دانلود این فایل اینجا کلیک کنید