بازاریابی مقاصد گردشگری با رویکرد دیجیتالی مورد مطالعه بازیهای مکان مبنا

برای دانلود این فایل اینجا کلیک کنید

 بازاریابی مقاصد گردشگری با رویکرد دیجیتالی مورد مطالعه بازیهای مکان مبنا دارای 3 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بازاریابی مقاصد گردشگری با رویکرد دیجیتالی مورد مطالعه بازیهای مکان مبنا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بازاریابی مقاصد گردشگری با رویکرد دیجیتالی مورد مطالعه بازیهای مکان مبنا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بازاریابی مقاصد گردشگری با رویکرد دیجیتالی مورد مطالعه بازیهای مکان مبنا :

سال انتشار : 1395

نام کنفرانس یا همایش : سومین کنفرانس بین المللی علوم جغرافیایی

تعداد صفحات : 3

چکیده مقاله:

رشد روزافزون و شتابندهی صنعت گردشگری موجب شد که بسیاری از صاحبنظران، قرن بیستم را قرن گردشگری بنامند. صنعت گردشگری یکی از مهمترین پدیدههای قرن حاضر در جهان است. بازییک صنعت بسیار پر رونق میباشد به طوری که درآمدزایی این صنعت از 93 میلیارد دلار در سال 2013 به 222 میلیادر دلار در سال 2015 رسیده است. این پژوهش به بررسی تجربیات جهانی در زمینه بازیهای لوکیشن منبا میپردازد. این تحقیق از نوع اسنادی و توصیفی است. نتایج نشان میدهد که در کشورهای توسعه یافته به وفور از این فرصت به خوبی استفاده شده است که نتیجه آن موفقیت در زمینه بازاریابی گردشگری است. به نظر میرسد با عنایت به وجود جاذبههای فراوان در کشورمان زمینههای خوبی برای بازاریابی گردشگری در این زمینه وجود دارد.

برای دانلود این فایل اینجا کلیک کنید